Støtteforening

Støtteforeningens midler går til at forsøde børnenes hverdag i form af indretning af legeplads, indkøb af nyt legetøj og udflugter m.m. Støtteforeningen består af en forældrevalgt bestyrelse, som samarbejder med den daglige leder og bestyrelsen for at planlægge udflugter, koordinere forbedringer og vedligeholdelse af institutionen. Støtteforeningens midler er baseret på kontingent, som indbetales af medlemmerne, og indtægter fra den årlige høstbazar samt eventuelle gaver og frivillige bidrag.

Støtteforeningen arrangerer ca. 2 arbejdsdage (typisk lørdage eller søndage) om året hvor det forventes, at minimum en forælder deltager.

Det er frivilligt at være medlem af støtteforeningen. Prisen er 275 kr. pr. barn pr. kvartal, som betales forud d. 30. januar, 30. april, 30. juli, 30. oktober. til konto nr. 6060-5833569. Overførslen skal mærkes med barnets navn og efternavn.

Vi ser gerne, at alle børn melder sig ind i støtteforeningen for at kunne tilbyde børnene de bedste rammer.

Støtteforeningens bestyrelse

Ansvar Forældre